Members

Friday, 30 September 2011

COME BACK TO ME BEBEHHH!!!!!



Blog sape la ni yang berhabuk...tebal mengalahkan habuk kat kipas tu haa....
sape yang harus dipersalahkn???
SAYAKAH???


haruskah di spu begini rupa??ohhh nooooo.....!!!!


Opkos la saya kan....budak yang semakin hari semakin malas dan lupa akan blog yang dibuat oleh kawan baiknya sendiri untuk memajukan diri dan melatih diri bercakap tanpa menggunakan kotak suara yang dikurniakan....heheheheh....apela makcik ni merepek kan....BENGONG sementara...

(OBJECTION!!!!!ceeetttt!!!mana ada la....saya tak pernah lupe akan blog yang comel ni okey...)

kalau nak bercerita memang banyak nak cerita daripada raya aritu tapi apakan daya keadaan tak mengizinkan saya bersuara buat sementara waktu....

diam taw....jangan cakap banyak2

banyak yang harus dipikirkan dengan dugaan melimpah ruah yang diberikan ..feewhhhh....
berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul kan....
pape pon biar je la saya yang pikul....saya rela memikul bebanan walaupon rase macam tak bahagia
sebab saya ni dah terlebih bahagia sebelum2 ni....hihihi...

tapi biarlah kebahagiaan sentiasa menjadi milik saya selamanya....

OHHH BAHAGIAAAAA................COME BACK TO ME BEBEHHHH!!!!!!

Till Then.....:)